Gyakori kérdések

Beüzemelési útmutató

IWL280 típusú terminál használata Első lépések:
  • Nyomja meg a terminálon a ZÖLD gombot
  • Várja meg, amíg az inicializálás végigfut
  • A logó megjelenését követően az eszköz készen áll a használatra
  • Érdemes a kezdő képernyőn ellenőrizni a WiFi kapcsolat meglétét
  • A terminálkijelző felső sávjának a jobb oldalán láthatja, hogy csatlakozik-e valamilyen WiFi hálózathoz Amennyiben van kapcsolat, a logó alatti négyzetek egymás után beszíneződnek(a piros gomb egymás utáni megnyomása segíti a képernyőfrissítést)

Fizettetések indítása

Miután a terminál bekapcsolt és meggyőződött a hálózati kapcsolat működéséről, elkezdhet fizettetéseket indítani.
  • Kapcsolja be az IWL280 terminált a beüzemelési útmutatóban leírt módon
  • A kezdőképernyőről a ZÖLD gomb segítségével lépjen be a menübe
  • A menüben az első opciót, az „Eladás”-t kell kiválasztani
    • Érintse meg az érintőkijelzőn a menüpontot Vagy a ZÖLD gomb megnyomásával lépjen bele
  • Írja be a fizettetni kívánt összeget, majd a ZÖLD gomb segítségével hagyja jóvá
  • Most az Ügyfeleinek lehetősége nyílik:
    • Borravalót adni, ha szeretnének Érintkezés nélküli kártyával vagy NFC képes telefonnal történő fizetésre. A kártyát vagy telefont a kijelzőhöz kell érintenie. Miután az érintés megtörténik egy sípoló hangot fog hallani, majd felvillan 4 LED a kijelző fölött Vagy chippel történő fizetésre a kártyának a terminál alsó részébe történő becsúsztatásával. (A chip felőli oldala nézzen előre, és a kártya elülső oldala nézzen felfelé)

  • Ezután szükség esetén az Ügyfél a PIN-kódjának megadásával engedélyezheti a tranzakciót. A PIN-kódot a terminál számgombjain tudja megadni, majd a ZÖLD gombbal tudja jóváhagyni.
  • Sikeres tranzakció esetén a terminál kijelzőjén láthatja az „ELFOGADVA” feliratot,illetve az eszköz kinyomtatja a vásárlást igazoló bizonylatot 2 példányban.
    • Az első példány az Öné A második példány az Ügyfélé
Problémája adódott?
Telefonos supportunk a hét minden napján 0-24 elérhető a +36 30 824 8807-es telefonszámon.

Kártyás fizetések

Az Ingenico IWL280 terminál birtokában bárhol és bármikor képes bankkártyás vásárlások lebonyolítására. Hogyan néz ki ez a gyakorlatban? - 5 lépés az egyszerű és gyors fizetésértAz eszközök beállítását munkatársaink végzik, így Önnek csak használatba kell vennie.
  • A terminál töltőállomásának csatlakoztatása áramforráshoz
  • A terminálon található ZÖLD gomb segítségével az eszköz bekapcsolása
  • Az eszköz bekapcsolását követően a ZÖLD gomb megnyomásával jut el a terminál menüjébe
  • Az érintőkijelző segítségével válassza ki az „Eladás” menüpontot és a nyomógombok segítségével adja meg a kívánt összeget
  • Helyezze be vagy érintse az eszközhöz a kártyát/okoseszközt. Elfogadó válasz esetén, a tranzakció sikerességét két bizonylat nyomtatása jelzi.
Forgalmának összege akár már másnap jóváírásra kerül, az elszámolás és utalás napi szinten működik, ezzel is elősegítve a vállalkozók, cégek, szervezetek likviditását. Az utalás az Ön által megadott bankszámlaszámra kerül jóváírásra.

Elfogadott kártyák

Eszközeink képesek bármely betéti- és hitelkártya elfogadására, melyeken látható a MasterCard, a Maestro, az American Express, vagy a Visa logója. Napjaink trendjeinek megfelelően NFC-vel* ellátott eszközökön keresztül érkező fizetéseket is probléma nélkül el tudnak fogadni, például az Apple Pay segítségével.
e-fizetés logo sor

Nemzetközi kártyák elfogadása

Minden olyan külföldi bankkártya elfogadására alkalmasak eszközeink,
amelyek hordozzák a fenti logók valamelyikét.

NFC technológiával történő fizetések, okoseszközök

Termináljaink természetesen a napjaink elvárásaihoz mérten, képesek érintésmentes fizetések fogadására a rövid hatótávúkommunikációs technológia (NFC) segítségével.

Érintésmentes fizetésre alkalmas kártyák az alábbi logóról ismerhetőek fel:
logo_row
Az olvasó közelébe helyezett bármely eszköz és kártya esetén a LED sorok felvillanását és a megerősítést jelző sípoló hangot követően biztosak lehetünk abban, hogy a tranzakció sikeresen zárult.

Amennyiben egy tranzakció nem haladja meg a 15.000 Ft-os összeghatárt, általában nem kell PIN-kódot megadniuk az Ügyfeleknek. Azonban, ha valaki elérte a napi tranzakciós limit darabszámát, vagy esetleg nagy mértékű költekezést lát a kártyakibocsátó bank az adott időszakban, biztonsági szempontokat szem előtt tartva az eszköz kérheti a PIN-kóddal vagy aláírással történő megerősítést az Ügyfelek részéről. Ezek a biztonsági szabályok bankonként változhatnak.

Forgalmainak feldolgozása

Elszámolásunk alapját a jóváírt banki tranzakciók képezik. Minden Önnél történt tranzakció először bank általi feldolgozáson
esik át, amely 1-2 munkanapot is igénybe vehet.

Miután a tranzakciók jóváírásra kerülnek a bank által, az adott időszakra vonatkozó elszámolásában megjelennek és mi ez alapján
utalunk Ön felé az elszámolás napján.

Fontos, hogy az elszámolásban csak azok a tranzakciók szerepelnek, amelyeket a bank elszámolt felénk. Egy tranzakció beérkezése akár 1-3 munkanapot is igénybe vehet, így az elszámolt összeg nem minden esetben fog egyezni az Önnél, az adott időszakra vonatkozó forgalommal.

Azon tranzakciók, amelyeket sikeresnek érzékeltünk, viszont a bank még nem írta jóvá felénk,
az elszámoló lapon külön feltüntetésre kerülnek.

Elszámolási időszak
Napi elszámolás Minden nap reggel 06:00-tól másnap reggel 06:00-ig
Utalási időszakok
Az utalás az elszámolás kiküldését követően történik, így az elszámolás beérkezése után kora délután már Önnél is lehet forgalma.
Mivel az utalás elszámoláshoz kötött, így az alábbiak szerint továbbítjuk forgalmait tranzakciós díjaink levonását követően:
Napi elszámolás Hétköznapi utalás

Szombati és vasárnapi elszámolások hétfőn kerülnek továbbításra
Elszámolásunk és utalásunk nem munkanapokhoz kötött, így akár minden olyan hétköznapon, amelyen a bankok is dolgoznak,
Ön a pénzéhez juthat.

Számlázás

Díjainkról az utalás után e-számlát küldünk az Ön által megadott e-mail címekre.
A díjainkat automatikusan vonjuk forgalmaiból, számláink tehát pénzügyi teljesítést nem igényelnek.